Recente reacties

6 maanden 1 dag ago
Boetes zonder bon
Vanaf nu krijgen die mensen die vertwijfeld rondlopen op zoek naar borden of een betaalautomaat, of die toch maar afzien van 30 euro, ook nog meteen een boete a 90 euro als de scan auto langs rijdt, want er hoeft geen 'bon' meer onder de ruitenwisser. Er zijn sympathiekere manieren om te zorgen voor voldoende parkeerplekken voor de bewoners. Duidelijke borden bijvoorbeeld. Maar dat levert geen geld op.
6 maanden 1 week ago
baggertegels
Hopelijk gaan ze ze gebruiken op hun eigen vrijwel geheel betegelde terrein.
6 maanden 1 week ago
Parkeerautomaat met alleen dagkaart
Fijn dat jullie hier aandacht aan besteden. In het Raam staan de hele dag door bezoekers vertwijfeld op de knoppen te drukken. Een kleine verwijzing naar de Paardenmarkt zou ook al klantvriendelijk zijn.
6 maanden 1 week ago
Bezoekers alleen Dagvergunning
Informatie over parkeren in de binnenstad blijkt inderdaad erg onduidelijk voor bezoekers en zeker voor buitenlandse toeristen. Fijn als het wat gastvriendelijker wordt. Zou ook helpen als de info in het Engels wordt toegevoegd!
7 maanden 1 week ago
onderhoud openbare ruimte
De Doelentuin wordt nu iets beter onderhouden. Maar de binnenstad ziet er armoedig uit als je het vergelijkt met b.v. Den Bosch of Maastricht. Daar zijn minder toeristen/bezoekers en toch is er blijkbaar geld voor.
8 maanden 2 weken ago
Touringcars
Goed idee, dit alternatieve plan! Algemeen vind ik het stationair draaien van motoren steeds meer een probleem op de Paardenmarkt. Zowel van auto's, busjes, taxi's als grotere bedrijfswagens etc. In de zomer vanwege de airco en in de winter de verwarming. Chauffeurs staan lang stil met motor aan, soms zelf s midden in de nacht. Borden plaatsen motor af?
Reply to: OV wordt anders
10 maanden 2 dagen ago
bus in de Binnenstad
Helemaalmee eens!!!
10 maanden 2 dagen ago
fietsparkeren
Een fietsparkeergarage onder de Markt lijkt mij geen goed idee. Je haalt daarmee de fietsers de Binnenstad in. Dat is destijds ook het argument geweest om geen autoparkeergarage onder de Markt te bouwen. Op de Phoenixstraat is een zee van ruimte om fietsen te parkeren in fietsnietjes. Veel goedkoper! Ook ander plekken aan de rand van de Binnenstad zijn geschikt. Fietsers gedragen zich te asociaal en zijn een gevaar voor de voetgangers. Er wordt niet gehandhaaft. Het wordt steeds drukker. Steeds meer buitenlandse studenten die de regels niet kennen. Er zijn bijna geen borden dat fietsers te gast zijn in het voetgangersgebied. Zie ook art, van Janneke Zomervrucht in Trouw 7-9-2009
10 maanden 1 week ago
paardenmarkt
wat goed zeg van jullie! Ik had wel een brief gehad maar daar niet uit begrepen dat Vestia al wou gaan splitsen. Ze hadden het heel sneaky omkleed.Dank!
1 jaar 7 uur ago
fietsparkeren station
Ben het helemaal met artikel eens. Ik vind het overigens vreemd dat zonder slag of stoot de TU opeens doorgroeit naar 29.000 terwijl publiekelijk was uitgepsroken dat men bij doorgroei boven 25000 mee zou helpen met doorverwijzen en/of bij het opzetten van een 2e campus elders. Wat zijn die woorden waard? Die volle parkeerplaatsen kan m.i. makkelijk iets aan gedaan worden door de maximum parkeertijd te beperken tot bijvoorbeeld 8 dagen

Pagina's